TYP LÖRDAG KVÄLL

hEeEeEeEeEeEj! Jag är typ hur glad som helst. Aså ja blir så där så ja typ inte vet vad ja ska göra, ja ba lixom - "wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih" (typ tok happy aså) Aså ja vet typ inte varför. (typ SKUMT ELLER VAD!?)

Aså idag skulle ja typ FEEESTTTTTTAAA (typ ha kul) Men aså typ ingen vill typ.

Ja ba: - "Vi går till mcdonalds och typ softar?"
Aså typ alla ba - "Nej."
Ja ba: - "Men ååååååååååååååååååååååååååååååååååh!"

Så typ blir hemma kväll. Typ ska sörfa på nätet nu.(haha nörd som säger sörfa?!) Typ kanske bloggar om ja hittar typ nått? (vill ni typ de?) (säg typ om ni vill de?) (typ är jag tjock?) (tycker ni de?) (säg ärligt) (typ säger ni JA så dödar ja er) (skämt) (nästan) (inte)

hEj Då.

Kommentarer
Postat av: evvo@pa

Assåw jag kan chilla påw donken med dej om du typ vill? mcdonalds vid kungsan klockawn typ halv tolv? (assåw jag ska på fest sen och jag måwste va hemma tolv)pussszz

2008-05-23 @ 17:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0