TYP EN LISTA OM MIG (BRUNETTPATTE ASÅ)

Hejsan, här har jag gjort en till fiffig lista. Hoppas ni gillar den. Annars kan jag göra om den om ni vill, vill ni det? (säg till om ni vill de) (då gör jag de) (om listan aså)

BRUNETTPATTE:S LISTA:

FÖR 5 ÅR SEDAN:
Då va jag 12 år(12,5år) och typ värsta fjanten alltså, ja hade bara massa billigt skit på mig då. Ja va så himla ofashion man kan bli. (hur överlevde ja typ?) Lunar va typ "inne" då, haha aså fatta. (typ nörd aså)

FÖR 3 ÅR SEDAN:
Var jag typ 14 år(?) och värsta party killen.(aså redan då va ja typ helt crajsy) Jag festade typ jämt och var full jätte ofta. Jag var jätte ledsen när jag fyllde 15 aså. Aså då kunde jag inte längre vara fjortis. (ja grät jätte mycket då) (typ att ja va jätte ledsen)

FÖR 1 ÅR SEDAN:
Aså jag typ städade mitt rum då. (jobbigt!)

FÖR 3 MÅNADER SEDAN:
Ja aså shit va omogen ja va då. Aså ja va värsta fjortisen då. Aså ja kom ihåg en sak ja typ ångrar. Aså de va en tjej ja typ gillade. Så ja ba, ja säger de. (aså att ja gillar henne) (tycker om) Men ja vågade inte. (omogen typ eller vad?!)

IGÅR:
Aa i går, aså ja kom inte ihåg vad ja gjorde i går. (men jag gjorde jätte mycke, de gör ja jämt lixom)

I MORGON:
Aså i morgon ska ja shoppa något fint, jag bara måste. (annars mår jag typ dåligt)

OM ETT ÅR:
Då har jag nog precis klippt mig. (undra hur?!) (hoppas fint) Sen går jag nog och köper en Gucci väska. (jätte bra väskor) Jag bloggar fortfarande, fast då handlar nog min blogg om mig själv bara. (och kanske vad jag gör om dagarna och så alltså) (jag gör jätte mycket om dagarna)

Bloggar typ mer sen. (aså senare idag)

*KramiZZ*

Kommentarer
Postat av: HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHA

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA

2008-05-16 @ 13:52:43
Postat av: Anonym

Älskar din blogg! Intelligens! Du gör dagen!
Många kramar

"FÖR 1 ÅR SEDAN:
Aså jag typ städade mitt rum då. (jobbigt!"

2008-05-18 @ 06:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0