MARDRÖM (LÄSKIGT VÄRRE!)

Hej, jag är rädd. Eller jag var rädd. (typ i natt) Jag hade en mardröm. Jag drömde att jag var ute på stan och shoppade. (typ fina dyra kläder) Så gick jag in på NK (stort varuhus i s-holm) för att titta runt lite. (aså jag skulle köpa något = shoppa) Men sen kom jag på att jag måste blogga. Jag ba ""voohhaaaa ja måste blogga NU!" (typ panik alltså) Så ja sprang ut på gatan för att hoppa in i en taxi och åka hem och blogga. Men då sprang jag in i en uteliggare! (Fattar ni?!) Ja sov inte en blund efter det! Vaknade upp helt svettig! (aså mitt svett luktar inget) (jag duschar jätte ofta) (och då använder jag alltid balsam, de kostar typ 400kr)

Nu ska ja på möte, här är mitt schema torsdag 15 maj:

14.00 Möte med några. (ja känner dom typ)

15.00 Aa jag ska på ett möte men en tjej, som jag ska prata med. (pirrigt)

16.00 SHOPPA! (kul) (aa eller kul om ja hittat nått alltså) (dyrt alltså)

17.00 Då ska ja på en möte med några som ska fråga mig nått. (eller hur de nu va)

18.00 Aså då ska ja vara hemma hos en gubbe. (typ ett möte tror ja)

19.00 Möte igen (ganska många möten) (de har jag alltid) (möten alltså)

20.00 Jag ska på möte, det ska bli kul. MEN STRESSIGT VÄRRE! (jag är stressad)

21.00 Sova (hinner jag?) (stressad)

Hör av mig sen. (alltså här på bloggen) (aså inte direkt till er lixom) (eller jo om jag känner er) (jag känner massor av människor)


Hej då.

Kommentarer
Postat av: ERIK

HAHAHAHA

2008-05-15 @ 14:07:56
Postat av: Elin

Fy fan va kul alltså! HAHAHA

2008-05-15 @ 14:08:28
Postat av: lalle

ahhahhahaha gud alltså

2008-05-15 @ 21:12:29
Postat av: Lisa

hahahhahahha!

2008-05-20 @ 09:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0