MAIL TILL ALEX SCHULMAN (PIRRIGT!)

Aså jag mailade Alex Schulman nyss. (pirrigt värre!)

Så här skrev jag:

"Hej Alex, aså jag typ älskar allt du gör! (aså typ nästan allt) Jag önskade att jag var du förut. Ja aså att jag va du. Inte att du va jag. (aa aså du fattar va?) Men sen kom jag på att du klär dig som en jävla kärring.(ofashionabelt) Då ville jag inte vara dig längre. Jag klär mig jätte trendigt. (aså allt som är inne har jag) (om inte på mig så hemma) Just ja, jag såg dig nere vid Gullmarsplan här om dagen. (va gjorde du där?) (säg) (aså till mig)
Nu måste jag gå på möte. (jag går på massor) (stressigt!) Kram // BrunettPatte"

Tänk om han svarar? (pirrigt värre aså) (kommer typ inte kunna sova nu) (eller kanske)

God Natt.

p.s Jag är ganska trött nu. (blev de typ precis) d.s


Kommentarer
Postat av: mormors unkna fjärthål

hej. alltså jag måste bara säga att din humor är den tråkigaste jag vet, när jag var fjorton år skrev jag sånt.. försök att va lite rolig istället för bara jobbig. jag skäms alltså.

2008-05-15 @ 18:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0