LISTA: (JAG HAR SKRIVIT DEN ALLTSÅ)

Hej igen! Aså shit va trött jag är alltså, jag har haft skit mycket att göra hela dagen. (Jämt har jag mycket att göra)
Jag har gjort en liten lista här om min dag, aså jag bara äääääääälssskar listor. (typ att ja gillar listor mycke)

LISTAN: (min lista)

Dagens humör: STRESSSSSSSSSSSSSSIIIGTT, aså alla bara kommer fram på stan och ba - "Är du BrunettPatte" och jag ba får svara - "Aa det är jag som är BrunettPatte" (stressigt värre!!!)
Dagens borde ha gjort: Aså ja borde köpt en Gucci väska (synd)
Dagens frisyr: Aså typ kammat hår, inte för mycket kammat, lagom typ.
Dagens klädsel: En blå trenchcoat, gröna manchesterbyxor, hög hatt och ett par gröna loafers. Som matchar byxorna, aså de är typ A&O när man ska klä sig. Aså att färgerna passar. (VIKTIGT!)
Dagens planer: Aa aså jag måste typ sova snart. (aså jag måste inte för min mamma, ja får bestämma själva)(stressigt!)
Dagens materiella vill ha: Materi...aa aså en häst vill jag ha (aså och rida på) (VILL HA)
Dagens längtan: Jag längtar efter fest, aså jag får inbjudningar till fester HELA tiden ( ja hinner inte) (har mycket att göra)
Dagens fundering: Aså fatta om ja vaknar typ och hela min garderob är borta (aså ja skulle typ dö) (eller typ svimma av för alltid) Tänk lixom om en luffare skulle ha mina kläder på sig. (aså tänk!)
Dagens beroende: grädde på flaska (aj just löve it) (använder det till allt) Aså vissa bara: - "Du kommer bli tjock" men ja ba säger typ tillbaka då - "Nej du kommer bli de." (arg)
Dagens tråkigaste: Aså ja hitta ett läppglans idag som ja ba -"Åå va söt burk" DEN MÅSTE JAG BARA HA!, me så va den jätte billig = skit (så ja köpte den inte så klart) (billig = inte bra) (eller alltså inte för mig i alla fall)
Dagens personer: Aså ja tycker jag är dagens person. (Jag gör typ alltid något)
Dagens roliga: Såg Blondinbella åka buss! (aså fy fan vilket äckel alltså, undra vilka som suttit där på buss stolen innan henne lixom) (aså typ ingen kändis i alla fall = inget för mig)
Dagens låt: Bassjägarn - Båten Anna (aså har du hört den? sjuuuuuukt bra aså) (aså om ni inte hört den, HÖR DEN!) (bra låt)

Nu ska jag sova. (Jag har 10 kuddar fast jag använder bara 2 av dom)
Jag ska upp tidigt i morgon. (ååh va ja stressar) (stressad!)

Hejdå

Kommentarer
Postat av: Sara igen

"Jag har 10 kuddar fast jag använder bara 2 av dom" - HAHAHAHHAHAHAHAHAHAH *gråter*

2008-05-15 @ 00:23:06
Postat av: ERIK

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHA!

2008-05-15 @ 00:36:06
Postat av: Therese J

hahahahahahaha :D

2008-05-15 @ 11:51:43
URL: http://bloggis.theresejansson.se
Postat av: lalle

HAHAHAAHAH Patrik, jag klarar inte av att läsa mer ...HAHAHAH

2008-05-15 @ 21:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0