GLÖMT ATT BLOGGA! (ASÅ JAG)

Hej, aså ni måste förlåta mig aså. Jag har glömt att blogga. Eller aså jag har inte haft tid. (typ att blogga alltså)
Jag har varit på massa möten idag.(stress typ) Så kom jag hem, ja ba - "Aså shit aså ja är typ snygg" (hehe självsäker eller hur typ?) (aså jag) (är de) Sen ja gick och lag mig för att sova. (aså hemma hos mig) (i min säng) Och sen kom jag på...MIN BLOGG, JAG HAR JU EN BLOGG JU...GAAAHHHAAAAAAAA (typ panik!)
Så då gick jag upp för att blogga. (blogga är roligt!) (men stresssssiggt också typ)
Öh..hm..m..vart var jag nu..jo

Aså gillar ni mode? Aså jag typ älskar mode. (typ att jag tycker om det jätte mycket) Aså ja gillar typ min familj mer, fast aså ja tror ja gillar mode mer. (åå min hjärna är typ fuck´t up) (stress)
Aså idag har jag typ varit på möten. Aa ja kanske har sagt de? A men de va kul. (roligt med möten)

Aså i morn äre fredag. (fest typ!) Aså jag tänkte typ första så här -"Aså ja måste bara typ ha fest!"
Så jag satt mig ner för att typ skriva vilka som ska komma. (alltså på vanlig typ papper)
A men sen ba - "Gahh vilka ska ja välja!?" (har typ as mycket kompisar) (aså ja känner många männsikor)
Aså de blev för många. Aså dom skulle typ inte få plats här hemma. (hos mig alltså)
Så ja struntade i de. (festen alltså)

Nej aså nu ska ja gå och borsta tänderna. (gör de innan ja sover) Aså många har skrivit till mig och frågat hur jag kan ha så fina tänder, därför har jag gjort några tips om hur jag gör och vad jag använder typ.

Brunettpattes borsta tänderna guide:

1. Aså ha typ en spegel när ni borstar. (typ köp den på affären)
2. Aa sen har jag en special tandborste för 450kr. Aså den är handgjord i björkträ. Aså den måste ni bara ha för att få samma resultat som mig. (typ köp den)
3. Tandkräm, aså ja typ använder den mamma köper. (aså hon köper den åt typ hela familjen)

Lycka till!

Hejdå.


Kommentarer
Postat av: Marcus

HAHAHA FY FAN ALLTSÅ!

2008-05-16 @ 02:57:53
Postat av: Friiiiiidaaah, Emmmmzzan, Sluddiiiiiz<3<3

Vart har du köpt din björkträ tandborste? Tycker du 450 kr är mycket pengar? är den verkligen bra? kan jag få låna din och pröva lite...typ (asså bara lite grann..) pözzzi pözzz

2008-05-19 @ 21:08:52
Postat av: BRUNETTPATTE.BLOGG.SE

Jag köpte den i Kina. Åk till Kina, och såg frågar ni efter Changi Scha. Han vet vart man köper dom. (hälsa från mig) (jag känner honom) (lite bögiga kanske men väldigt skyst)

2008-05-19 @ 21:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0