TYP FÖRSTA IGEN!!! (VARFÖR?, TYP LÄS FFS!)

Hejsan typ TISDAG! Aså de har kommit så många nya läsare att ja typ måste presentera mig igen typ. (alla vill ju känna mig som vanligt) (vi kändisar måste ta de)
Ja va ute och typ gick på stan i dag (stockholm) (bor typ här) (där) och då kommer det fram massa folk och börjar typ ta kort och så, och sa - "Vi trodde du va en tjej" Då ba sa jag - "Vaaaaaaaaaahhhhh?!" (pinsamt värre)

Så nu kommer mitt första inlägg i repris:

"""""""""""""""""""""""""""
Hejsan, Patrik heter jag. Men jag kallas för BrunettPatte av mina kompisar. (Jag har massor av kompisar, aså jag känner många människor)
Ibland blir jag även kallas GodisPatte, men inte så ofta.
Jag har startat den här bloggen för att vissa vad mycket jag gör om dagarna. (Jag har jätte mycket att göra)

Idag har jag varit ute och shoppat hela dagen, aså jag älskar verkligen att shoppa.
Min mamma brukar säga så här - "Patte du älskar och shoppa va?"
Och då brukar jag svara typ så här - "Ja mamma, ja älskar och shoppa. Om shoppa va en drog skulle jag vara drogberoende"

Så idag gick jag upp jätte tidigt. (Jag va jätte stressad eftersom jag inte visste vad jag skulle shoppa)
Men i alla fall, då gick jag ut på stan för att leta efter något att shoppa.
Jag gillar frotté, men även cottón. I löööövveeee 100% cotton.
Så jag tänkte, JAG BARA MÅSTE HA COTTON NU,NU,NUUUU och sprang in på H&M. (om ni går in där någon gång så hälsa från mig, jag känner dom)
Men jag hittade inte det jag ville ha så ja gick vidare till donken och tröst åt lite glass i stället, ja åt och åt och åt och åt. Sen kom jag på mig själv att jag hade ätit jätte mycket glass.
Så jag tänkte att jag skulle gå hem och titta på tv. Så då började jag gå hem.

A just de, en sak till, när jag vara på väg hem och kom gåendes på  Sturegatan i Stockholm (aså jag bor här) fick jag syn på Godisbella, men aså ni kan nog inte gissa vad hon gjorde. HON ÅKTE BUSS!! Helt galet!!!!!, hur kan hon sjunka så lågt? Nej fy fan säger jag bara!, åka kommunalt gör jag inte förens de börjar regna Gucci handväskor. (aså tänkt om det gjorde de, aså regnade Gucci väskor)

Nu ska jag på möte. (Jag har massor av möten, alltså ja träffar jätte mycket folk, jag känner dom, STRESSIIIIGT!)

Hejdå.

p.s Nästa gång jag skriver ska jag skriva vad jag gjort under dagen. d.s
"""""""""""""""""""""""""""


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tävling! Tävling! Tävling!

Kika in hos apapaya.blogg.se

2008-05-20 @ 22:20:26
Postat av: Elin

HAHAHAHHAHAH

2008-05-20 @ 22:22:37
Postat av: joline

haha typ jag gillar dej typ fett mycke alltså - typ

2008-05-21 @ 00:07:44
Postat av: amanda

hahahahaha

2008-05-21 @ 15:27:02
URL: http://amndab.blogg.se
Postat av: Anonym

hahaa shöööön va? eller? typ kanske..
jag hoppas ialla fall att du typ skämtar annars är det nästan (typ) läskit..jätte. hejdå!

2008-05-21 @ 17:41:56
Postat av: k00lingarna

men ååh orka härma våran blogg LOL

2008-05-24 @ 09:46:13
URL: http://k00liz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0