NYA LUNARSTORMARE

Hejsan, idag har det varit en stressig dag. Jag har suttit och gjort några nya lunarstorm konton. Just nu har jag 87st. Vet inte om jag ska göra mig av med några som inte riktigt passar in i mitt liv längre. Som MegaFjortis2000, den känns inte riktigt som mig längre. (får fyndera vidare) (på de alltså)
Idag gjorde jag några ny...just ja de sa jag ja. En som jag blev extra nöjd med var

Fjårtisensombarahandlarmärkeskläder

Så gå in och skriv i gästboken (skriv snällt) (skriv typ mode tips) (ja vet typ mode, men vill veta mer)

www.lunarstorm.se/fjårtisensombarahandlarmärkeskläder

PEACEEEE AND LOOOOVEEEEEEEEEEEEEEEE! (a-bot, många E bre)

Kommentarer
Postat av: Angelica

hmm

2008-05-23 @ 13:50:40
URL: http://anjelique.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0