HUR ÄR TYP ERAN MÅNDAG?

MÅNDAG IGEN. (typ nej) (aså de är måndag men typ NEEEEHJ!) Fan aså nu äre 5 dagar till typ fest igen. (typ party) (typ sång) (typ dans) (typ skratt) (typ fylla)
Men de gör inget, jag har så många möten och ska fika (dricka latééé) så mycket i veckan att tiden typ kommer gå jätte fort. Typ fredag redan. (skämt)

Aså just ja, mitt söndags inlägg. Linda ringde mig. Typ hon va glad att ja va snäll mot henne.(jag = snäll) (aså typ mot andra)

A en sak ja måste berätta. De hände en sak typ igår som va rolig. Jag och Erik skulle fråga om nån kunde typ köpa cigg åt hos. Så vi åkte typ till en kiosk ute på Södermalm (typ stockholm dårå) (typ bor där aså)
Aa i alla fall. Vi typ visste inte vem av oss som skulle våga fråga. Typ så här sa vi:

E (erik) - BrunettPatte, du får fråga!
J (jag) - Nej men Erik, typ du måste.
E (erik) - Vadå äru rädd eller?
J (jag) - Jag rädd? typ för vadå menar du? Typ rädd för cigg eller?
E (erik) - HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH!
J (jag) - Öh HAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAH!

Aså vi kunde typ inte sluta skratta. (typ skratt sjukan)

Hej då.


Kommentarer
Postat av: Elin

så jävla sjukt..haha

2008-05-19 @ 13:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0