BRITNEY ÄR SÅ SÖT! (JA TYCKER DE ASÅ)

Aså de är så bra att Britney tagit sig igenom den där svåra perioden hon hade. (bra) (tycker jag)
Titta va söt hon är nu för tiden. (typ super duper söt)

image9

Nån som typ aså vet vart man kan färga sitt hår så där fint? JAG BARA MÅSTE! Typ ja känner så här - "AA jag måste!" Såååh, nån som vet? (säg i så fall) (snälla?) (kom igen) (och säg aså)

Föresten..godisbella hälsar. (hon är här) (jag känner henne) (ja känner många människor) (brukar fest med dom)

Hejdå.

p.s Jag har fett hår (typ uuuuschhhh) (eller hur?) d.s


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA rätt

2008-05-19 @ 17:35:12
URL: http://saraseal.blogg.se
Postat av: Niklas

HAHA fy fan va hon ser ut!

2008-05-19 @ 17:51:00
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHHA

2008-05-21 @ 23:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0