ASÅ SHIT VA JA SHOPPAT

Hej, aså måste bara får prata ut om de här.
Aså jag typ vakna i morse och mådde jätte dåligt. Mamma ba, -"Men ta en alvedon då BrunettPatte?" Ja ba, - "Men mammmmaaaa, jag måste ju shoppa nått fattar du väl!!!!!!" Mamma ba, - "Att jag inte tänkte på de" (typ dum?) Så jag fick ner till stan (stockholm) och började shoppa. Jag shoppade och shoppade och shoppade och shoppade.
Sen mådde ja bra igen. (bra med shopping)
Men nu börjar ja må dåligt igen, så ja ska ut och shoppa lite nu.

Hej då.


Kommentarer
Postat av: Anonym

asså du är riktigt patetiskt plus att din blogg suger , sedan förövrigt tror jag inte något av de du skriver stämmer som tex detta inlägget

2008-05-23 @ 18:47:23
Postat av: kel

HAHAHAHA :D

2008-05-26 @ 15:20:07
URL: http://kellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0